סוף פסוק • משרד החינוך הורה לסמינרים באלעד לקבל במיידית 9 תלמידות

    דוד לזר 2 Comment on סוף פסוק • משרד החינוך הורה לסמינרים באלעד לקבל במיידית 9 תלמידות
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם אם הנושא ירד מהכותרות ומסדר היום, עדיין ישנם בנות בעיר אלעד שעד עתה טרם התחילו את שנת הלימודים, זאת מאחר שהן לא התקבלו לסמינרים המתאימים להם, אולם הבוקר נראה שגם מקרים אלו הגיעו אל פתרונם.

    חבר הנהלת העיר אלעד, משה ברדוגו שלחם את מלחמתן של אותן בנות, פרסם הבוקר כי משרד החינוך קיבל את העררים שהוגשו כנגד אי קבלת התלמידות לתיכונים 'דרכי חנה' – זלזניק ו'לדעת חכמה'.

    ברדוגו כתב כי "משרד החינוך הורה לתיכון דרכי חנה להכניס מיידית 4 תלמידות ולתיכון לדעת חכמה להכניס 5 תלמידות. בכך אנו מקווים כי באה לסיומה הסאגה הכואבת הזו ש-9 תלמידות נשארו בבית ולא התחילו את שנת הלימודים כיתר חברותיהן".

    עוד הוא הוסיף כי, "באופן אישי אני מרגיש סיפוק רב על ההחלטה האמיצה של וועדת הערר במשרד החינוך, חבל לי מאוד שנאלצנו להגיע למצב זה".

    "יצויין שעד לרגע האחרון הצעתי להנהלת 2 התיכונים הצעות פשרה שהם יכלו לעמוד בהם אך הם סירבו בעקשנות תמוהה לקבל אותן", האשים ברדוגו את הסמינרים, "מכיוון שכך הפעלנו את כל הכלים העומדים לרשותנו ומשרד החינוך קיבל את עמדתנו כפי שיוצגה ע"י עוה"ד ליהי איינס והורה על קבלת כל התלמידות".

    "כולי תקווה שמחזות מעין אלו ייעלמו מהנוף הציבורי של העיר אלעד, ובשנים הבאות ילמדו מנהלי התיכונים לשתף פעולה בדרכים הראויות והמקובלות", כתב לסיום.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד לברדוגו וממנו ילמדו כל אנשי שס להלחם באפליה

    2. 1

      אני לא מבינה למה אתם מתעסקים רק עם 9 בנות מה עם 83 סיעות של בתי הגנים שעדיין בשביטה ואף אחד לא עוזר להם מה הם אויר